Zagotovo se da medpredmetno povezovati tudi v spletniku. Prikazan primer dobre prakse je odličen pokazatelj možnega :)
Moj predlog in ideja medpredmetnega povezovanja v spletniku je med predmetoma DDE in SLJ. Učenci v sklopu domačega branja prebirajo knjige vezane na človekove pravice, se v spletniku odzivajo na vprašanja vezana na pouk SLJ, pri DDE pa ista literarna dela nato služijo kot osnova za prepoznavanje kršitev človekovih pravic, sodelujejo pri razpravi v spletniku in posledično razvijajo svoje kritično mišljenje.
Tudi naši blogi so bili medpredmetni - v nemščini smo brali o raziskovalcih in odkritjih v zgodovini, pri angleščini smo raziskovali London... Blogi so zanimivi zaradi razmišljanja, kako bi se celostno lotili težave.
Mislim, da je vsak blog kakšna medpredmetna povezava, saj že uporaba IKT je povezava z informatiko oz. računalništvom. Samo še v stik s prof. tega predmeta je treba stopiti. Seveda so pa lahko povezave tudi večpredmetne. Konkretneje npr. tema Voda, ki bi zajela predmete BIO, KEM, FIZ, GEO, ZGO, INF.
Kot učiteljica naravoslovnih predmetov, se kar medpredmetno povezujemo z učiteljico slovenščine, angleščine. Verjamem, da medpredmetno povezovanje na blogu deluje zelo dobro. Vedno je tako, da več glav več ve.
Zanimiva ideja!
OdgovoriIzbrišiZagotovo se da medpredmetno povezovati tudi v spletniku. Prikazan primer dobre prakse je odličen pokazatelj možnega :)
Moj predlog in ideja medpredmetnega povezovanja v spletniku je med predmetoma DDE in SLJ. Učenci v sklopu domačega branja prebirajo knjige vezane na človekove pravice, se v spletniku odzivajo na vprašanja vezana na pouk SLJ, pri DDE pa ista literarna dela nato služijo kot osnova za prepoznavanje kršitev človekovih pravic, sodelujejo pri razpravi v spletniku in posledično razvijajo svoje kritično mišljenje.
Odlična ideja! Morda vam jo nekoč uspe uresničiti.
IzbrišiSem si jo že zadal kot cilj! :)
IzbrišiTudi naši blogi so bili medpredmetni - v nemščini smo brali o raziskovalcih in odkritjih v zgodovini, pri angleščini smo raziskovali London... Blogi so zanimivi zaradi razmišljanja, kako bi se celostno lotili težave.
OdgovoriIzbrišiMislim, da je vsak blog kakšna medpredmetna povezava, saj že uporaba IKT je povezava z informatiko oz. računalništvom. Samo še v stik s prof. tega predmeta je treba stopiti. Seveda so pa lahko povezave tudi večpredmetne. Konkretneje npr. tema Voda, ki bi zajela predmete BIO, KEM, FIZ, GEO, ZGO, INF.
OdgovoriIzbrišiKot učiteljica naravoslovnih predmetov, se kar medpredmetno povezujemo z učiteljico slovenščine, angleščine. Verjamem, da medpredmetno povezovanje na blogu deluje zelo dobro. Vedno je tako, da več glav več ve.
OdgovoriIzbrišiVesela sem, ko vidim kako se na nekaterih šolah uspešno medpredmetno povezujete. Upam, da enkrat tudi nam zo uspe.
OdgovoriIzbriši